Friday, December 3, 2010

ياريته كان زي البشر

حاولت كتير ابعد نفسي النهارده اني اكتب اي حاجه
لان حاسه ان الكتابه شيء قليل اوي عن اللي جوايا
بقالي كتير محسبتش هو غايب عني قد ايه بس النهارده حسبت ولقيتهم تسع سنين
بقالي كتير محسبتش اجازاته كانت قد ايه بس النهارده حسبت ولقيتهم خمس اجازات
بقالي كتير مبكتش البكا ده بس النهارده بكيت لغايه ما حسيت ان قلبي مفطور وعنيا ورمت
بقالي كتير ببعد فكره ان انا محتجاله اوي ومحتاجه لحضنه اوي
النهارده فكرت هو انا ليه بحبه هو ليه غيابه مأثر فيا كده يمكن لقيت سبب بسيط ان هو واخد حته من قلبي محدش عرف يرجعهالي من كل اللي حواليا
الموضوع بسيط جدآ هو حنين عليا بطريقه انا بحبها - اه كل واحد بيكون حنين بطريقته - هو طريقته بتعجبني نظره عنيه و بشاشة وشه ونبرة صوته وكلامه
عمره ما اتجاهل بكايا ابدآ كان بيواجهه وبحس بقلبه بيبكي معايا كان بيقولي بس يا قلب احمد هزعل منك علشان خاطري كفايه بس يا ديدي وحاجات حلوه من هذا القبيل لغاية ما انا بشفق عليه من بكا قلبه
لما اقارنه بغيره الاقي ان غيره لو انا سمحتلهم انهم يشفوني ببكي بحس انهم لو لقو فرصه يهربو ويعملو نفسهم مش واخدين بالهم بيعملو كده ولو حسوا انهم اتدبسوا بسمع كلمه حلوه اوي كفايه انا مش مستحمل (ة) يلا قومي اغسلي وشك -معناها عندي قومي عيطي في حته تانيه - ههههههههه
من الاخر هو لا يقارن
ليه بفكر كل في كل ده دلوقتي
ممكن علشان عندي نقص حاد في الحنان احتمال كبير
يمكن علشان بعلق عليه شماعه فشلي في حاجات تانيه فبقول ان حزني سببه انه وحشني جايز ليه لا
يارب اجمعنا على خير واشفيه من كل مرض وخليه شفاف زي ما هو
اهداء الى بوتا
مستنياكي تصالحيني ببوست جديد يكون فرفوش ونعنوش

No comments: